Sound Talent Challenge ed. II

DACA ESTI TALENTAT/A SI VREI SA ARATI

ASTA PUBLICULUI MARAMURESEAN,

ASTA E SANSA TA DE AFIRMARE

 

Asociaţia DEIS, împreuna cu cei 25 de tineri băimăreni ,,Voluntari la Festival” invită tinerii artişti din judeţul Maramureş să se înscrie la festivalul concurs Sound Talent Challenge (STC), editia a II-a, care va avea loc în 02 septembrie 2011, în Baia Mare, la clubul Gold Time.

Scopul acestui festival este de a promova şi sprijini formaţiile şi soliştii amatori, cu vârsta cuprinsă între 14 şi 35 de ani, oferindu-le posibilitatea de a se face cunoscuţi publicului larg prin participarea la cel mai mare eveniment de acest gen din judeţul Maramureş. Această manifestare stimulează competiţia, plasând tinerii artişti amatori într-o ierarhie, oferindu-le ocazia să apară pe o scenă în lumina reflectoarelor, motivându-i în acest fel, să se autodepăşească.

Concurenţii s-au putut înscrie la patru categorii: metal, folk, hip – hop, pop rock până în data de 26 august.

Având în vedere faptul că prima ediţie a festivalului a avut un impact pozitiv atât asupra participanţilor cât şi la nivelul comunităţii locale, Asociaţia DEIS a considerat oportună implicarea a 25 de tineri din Baia Mare în organizarea celei de-a doua ediţii. Proiectul “Voluntar la Festival” are 3 obiective principale: oferă tinerilor organizatori şansa de a dobândi experienţă în organizarea de evenimente, oferă un spaţiu de manifestare artistică tinerilor concurenţi, iar publicului băimărean un spectacol de muzică live şi posibilitatea de a-şi premia artiştii preferaţi.

Festivalul – concurs pentru tineri artişti amatori Sound Talent Challenge este organizat în cadrul proiectului Voluntar la Festival, derulat de către Asociaţia pentru Dezvoltare prin Educaţie, Informare şi Susţinere – D.E.I.S., în parteneriat cu Asociaţia Team for Youth, cu sprijinul financiar al Consiliului Local şi al Primariei municipiului Baia Mare, prin programul de finanţare nerambursabilă în anul 2011.

PERIOADA DE INSCRIERI S-A INCHEIAT.

Pentru mai multe detalii citeste:REGULAMENTUL CONCURSULUI

Afisul festivalului:

[y3XlG4aD17g]

21 Comments

  • Cristi august 8, 2011 4:38 pm

    Salut.

    Pentru HIP-HOP se admit negative?

  • Bora Liviu august 9, 2011 12:22 pm

    Buna as dori sa particip cu o trupa de 2 persoane, am 2 intrebari:
    1) Daca stilul ce il vom canta se duce catre country rock, la ce categorie il punem?
    2) daca nu am un demo al trupei inregistrat in studio sau cu o camera video, iar eu locuiesc in viseu de sus iar colegul in baia mare cum fac? (am un cover pe youtube in care cant singur)
    Multumesc anticipat!

    • Tudor Bob august 9, 2011 2:25 pm

      Liviule nu te mai stresa atat, o sa fie ok, stilurile nu conteaza din cate stiu

    • Admin august 11, 2011 9:37 am

      Salut Liviu

      1) sectiunea Folk

      2) nu acoperim cheltuileli de transport si cazare ale concurentilor. Va trebui sa gasesti o varianta sa ajungi la Baia Mare pe data de 2 septembrie. Iar in legatura cu demo-ul poti trimite link-ul de pe youtube pe adresa stc.deis@yahoo.com

  • Pety august 11, 2011 9:29 am

    Vom avea dreptul sa cantam 2 piese, una de warm-up si una de concurs, ca si data trecuta? 😀

    • Admin august 11, 2011 9:40 am

      Salut Pety

      Anul acesta veti intra cu o singura piesa in concurs neavand timp si pentru warm-up avand in vedere numarul mai mare de participanti.

      • Pety august 11, 2011 10:42 am

        Ok. 🙂
        Inca o intrebare, demo-ul audio sau video trebuie sa fie piesa de concurs, sau poate fi si altceva?

        • Admin august 13, 2011 7:03 pm

          Demo-ul poate sa fie orice piesa, format video sau audio.

  • Alex august 12, 2011 7:58 pm

    Mi se pare foarte ciudat sa concurezi tu ca hip hoper cu o trupa rock sau invers . Ar trebui facut pe genuri de muzica

    • Admin august 13, 2011 7:05 pm

      Citeste articolul sau regulamentul.

      • Tudor Bob august 16, 2011 10:46 am

        Asha s-a spus si anul trecut ca vor fi pe categorii :-j, tare curios sunt daca si anul asta “va fi la fel”

  • Admin august 16, 2011 11:05 am

    @TudorBob

    Anul trecut perioada de inscrieri a fost mult mai mica si nu am avut suficienti concurenti pentru a-i impartii pe categorii. Anul trecut a fost si un fel de test pentru a vedea daca tinerii din Maramures sunt interesati si au nevoie de un astfel de eveniment. Iar anul acesta, citez: “Festivalul – concurs pentru tineri artişti amatori Sound Talent Challenge este organizat în cadrul proiectului Voluntar la Festival, derulat de către Asociaţia pentru Dezvoltare prin Educaţie, Informare şi Susţinere – D.E.I.S., în parteneriat cu Asociaţia Team for Youth, cu sprijinul financiar al Consiliului Local şi al Primariei municipiului Baia Mare, prin programul de finanţare nerambursabilă în anul 2011.”

    • Tudor Bob august 16, 2011 2:02 pm

      OK, inteleg, scuzele mele pentru reprosuri

  • Ionut august 17, 2011 12:47 pm

    Felicitari echipei!!!
    Va doresc multa bafta si la cat mai multe reusite.

    Layla (BlackD)

    • Admin august 17, 2011 1:59 pm

      Multumim Ionut. Te asteptam si pe tine pe 2 septembrie la Gold Time.

      Toate cele bune.

  • Andrei august 30, 2011 2:37 pm

    S-au pus afise prin oras ? reclame de genu` ? eu sincer nu am prea vazut nicaieri , nu prea stie lumea…

    • admin august 31, 2011 8:02 am

      Salut Andrei

      Da, s-au pus afise prin oras, reclame s-au mai facut si se fac aproape zilnic la eMM si alte ziare online. Pe facebook s-a inceput promovarea evenimentului de multa vreme. Zilele astea se vor da si fly-ere pe strazi.

  • Ioana septembrie 3, 2011 3:33 pm

    Hey!

    Cum putem intra in posesia pozelor facute la eveniment sau videoclipuri daca sunt ?

    P.S
    A fost super tot! Felicitari!

    • admin septembrie 5, 2011 7:48 am

      Multumim Ioana. Pozele momentan au fost urcate pe facebook (vezi pagina http://www.facebook.com/AsociatiaDEIS). Dupa ce vom face o selectie vom urca pozele si pe site-ul deis (in 1-2 zile maxim).

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *